پمپ وکیوم ۱۶۰ متر مکعب GEV

پمپ وکیوم GP/M160 مناسب برای صنایع دائم کار پیشنهاد می شود . این محصول با صدای معادل 67db و 160 متر مکعب را در یک ساعت به قدرت خلا نهایی تعریف شده می رساند. سرویس پمپ که شامل (روغن ، فیلتر سپراتور و فیلتر روغن و فیلتر هوا ) می باشد طبق کاتالوگ سرویس و نگهداری که از شرکت تولید کننده ارائه شده است باید صورت گیرد. بسته بندی این پمپ توسط جعبه های ضد ضربه صورت گرفته است و حمل پمپ باید توسط جرثقیل انجام گیرد.وزن این مدل پمپ حدود 138 کیلوگرم می‌رسد و مقدار روغن مصرفی برای کارکرد این پمپ 3 تا 4 لیتر می باشد که نسبت به هوای محیط از روغن های متفاوت باید استفاده شود.
در خصوص موتور این پمپ باید گفت که سرعت گردش آن در فرکانس 50HZ معادل 1450 دوربردقیقه و در فرکانس 60HZ معادل 1750 دور بر دقیقه است.قدرت موتور این پمپ 4 کیلووات در فرکانس 50HZ و 5 کیلووات در فرکانس 60HZ است.
شرکت جِو ایتالیا با استفاده از متریال مناسب و استاندارد جهانی در ساخت پمپ وکیوم و از نظر عملکرد و ماهیت نسبت به پمپ های مختلف برتر بوده است و امروزه سیستم های وکیوم یا خلا در صنایع مختلف شیمیایی ، الکترونیک ، غذایی ،نانو تکنولوژی ، شتابگرها کاربرد زیادی پیدا کرده است و این پمپ های تولید شده یک سال گارانتی تعویض و ده سال خدمات پس از فروش و دارای برگه گارانتی هولوگرام دار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
اجزای تشکیل دهنده یک پمپ وکیوم شامل:
۱-لرزه گیر
۲- محفظه روغن
۳- سیلندر
۴- خط برگشت روغن
۵- روغن برگشتی از فیلتر سپراتور
۶- سوپاپ خروجی
۷- نشانگر سطح روغن
۸- فیلتر خروجی
۹- خط ورودی روغن مصرفی پمپ
۱۰- روتور
۱۱- تیغه
۱۲- شیر یکطرفه
۱۳- صافی ورودی
۱۴- ورودی هوا
۱۵- گاز بالاست
۱۶- اگزوز خروجی
۱۷- فیلتر سپراتور

طراحی
در طراحی پمپ های شرکت جِو ایتالیا طراحی به گونه ای می باشد که روتور خارج از مرکزسیلندر پمپ قرار دارد با دوران روتور توسط الکترو موتور روغن از محفظه روغن وارد سیلندر شده و از طرف دیگر تیغه ها به صورت کشویی از شیار روتور بیرون آمده و مماس با سطح داخلی سیلندر حرکت می کند.روغن موجود در سیلندر باعثثث روانکاریی و آبندی محفظه ها و خنک کاری قطعات می شود.
با چرخش روتور و مماس شدن تیغه ها به دیواره داخلی سیلندر پمپ فضای خالی بین سیلندر و روتور توسط تیغه ها به سه قسمت تقسیم میشوند با حرکت و عبور تیغه ها از ورودی پمپ بخشی از هوا و گازها و یا بخارات موجود در محلی که عمل وکیوم در آن انجام می شود را وارد فضای بین دو تیغه کرده و در آن حبس مکیند با حرکت روتور به صورت راست گرد از حجم این فضا کاسته شده در نتیجه و هوا وگازهای موجود در آن محفظه بسیار فشرده میشود.تا زمانی که نیروی این فشردگی بر نیروی سوپاپ خروجی غلبه کرده و باعث باز شدن و خروج هوا و بخشی از روغن به بیرون می شود.و این سیکل دایما در حال تکرار است.
در پمپ وکیوم گاز بالاست
۱-جداسازی بر اساس اختلاف دانسیته ۲-تراکم ۳-افزایش فشار ۴-خروج گاز
*تاثیر گاز بالاست در عملکرد پمپ
*نقش گاز بالاست در تخلیه بخارها ، عوارض نبود یا کوچک بودن دریچه گاز بالاست
عملکرد پمپ با گاز بالاست
عملکرد پمپ بدون گاز بالاست
روش درست استفاده از گاست
خطر عدم استفاده ازگاز بالا است