پمپ وکیوم ۱۰۰مترمکعب ترک

 

پمپ وکیوم ۱۰۰مترمکعب ترک

پمپ وکیوم (یا همان پمپ خلأ)در مدل rivak100۰متر مکعب dvp100 چیست؟ کاربردهای پمپ وکیوم در صنایع مختلف چه هستند؟ انواع پمپ وکیوم کدام است؟ قیمت پمپ وکیوم rivak چه عواملی دارد؟ و نیز چندین پرسش دیگر از جمله مواردی هستند که ذهن بیشتر کاربران را به خود درگیر می‌کند. ما در این نوشته تصمیم داریم به متداول‌ترین پرسش‌ها در زمینه وکیوم (خلأ) پاسخ دهیم.

پمپ وکیوم چیست؟


وکیوم (به انگلیسی Vaccuume) یا خلأ به برداشته شدن گاز ها، مایعات یا هر چیز دیگری از یک حجم و یا سطح گفته می‌شود . به عبارتی ساده، وکیوم به عملیات مکش (فشار منفی) وایجاد خلأ گفته می‌شود. ممکن است این وکیوم در بازه زمانی متغیری بتواند گازها ، مایعات و … این مقدار حجم را برداشته و به خلأ نسبی برساند.

حجم وکیوم عبارت است از سرعت در تخلیه گازها در واحد یک ساعت. حجم وکیوم به متر مکعب در ساعت تعریف شده است یا به عبارت ساده تر به حجم گاز در ساعت حجم وکیوم گویند.پمپ وکیوم – ساکشن مرکزی – پمپ خلا – تعمیر پمپ وکیوم – پمپ وکیوم آزمایشگاهی

پمپ وکیوم rivak
شرکت ایران جو در زمینه سیستم های خلا و ساکشن های مرکزی پزشکی ، صنعتی و تجهیزات مرتبط با خلا و با هدف تحقیق و توسعه در زمینه تولید انواع پمپ های وکیوم روتاری روغنی ، خشک و ساکشن های مرکزی بیمارستانی و صنعتی تاسیس گردید .

مزایا پمپ وکیوم روغنی ریواک Rivak

ضریب اطمینان بالا
شرکت rivak با استفاده از مواد مرغوب، دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی به روز توانسته به خلا در محدوده 2mbar دست یابد. این شرکت همچنین از استاندارد های کیفی بالا در شرایط سخت و همچنین راندمان بالا با هزینه نگهداری پایین برخوردار است.

سرویس و نگهداری آسان
این پمپ های وکیوم به جز تعویض روغن و فیلتر در فاصله ها ی زمانی مشخص، نیاز به نگهداری و سرویس خاصی ندارند.

سیستم (Integrated Check – Valve)
از دیگر مزیت های این پمپ ها می توان به کم صدا بودن، کوپلینگ مستقیم موتور با پمپ و دمای پایین نام برد

پمپ وکیوم ۲۷مترمکعب ترک